1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Олія і сіль"

"Олія і сіль"

Переклад:Oil and salt

November 9, 2015

8 коментарів


Nsoft

а чому не приймає "an oil and a salt"?ніби ж то правильно...


MrSupercra

"Олія" и "Сіль" - незлічувані предмети. Ми не можемо написати: "Дві солі/Дві олії". Артикль не вживається з незлічуваними іменниками.


greg.mort

Тут артиклі не треба

http://liuro.com.ua/artykl-v-anhlijskij-movi/ читаєте про нульовий артикль


TLFz18

Тим баче перед рідинами артикль не ставимо, а тобто (an це один) ми ж не кажемо одне молоко або один сік ми кажемо пляшка молока або соку тобто там артикль не ставиться


TLFz18

Так само і про сіль


apkL5

А чого без a


Olly_1052

Тому що, перед тим як ставити питання, треба читати те, що вже пояснили. А ще - теорію https://duome.eu/tips/uk/en та правила поведінки в обговореннях (вибачте, що російською) https://forum.duolingo.com/comment/13605150


AndreyDoro7

а чому не можна використовувати в данному віпадку замість AND ось такий & ? =)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.