1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Олія і сіль"

"Олія і сіль"

Переклад:Oil and salt

November 9, 2015

7 коментарів


Nsoft

а чому не приймає "an oil and a salt"?ніби ж то правильно...


MrSupercra

"Олія" и "Сіль" - незлічувані предмети. Ми не можемо написати: "Дві солі/Дві олії". Артикль не вживається з незлічуваними іменниками.


greg.mort

Тут артиклі не треба

http://liuro.com.ua/artykl-v-anhlijskij-movi/ читаєте про нульовий артикль


Nastya812778

Звичайно!!! Цеж неправильно.;-)


AndreyDoro7

а чому не можна використовувати в данному віпадку замість AND ось такий & ? =)


Nastya812778

Я дойшла до ста відсотків, дуже погано грузить!!! Чекаю вже 6 хвилин:-(


FlameChannel

Він в мене одного забагався? Я пишу "Oil and salt" а він каже треба написати "Oil and salt" шо я роблю неправельно??

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати