"They had come to our place."

Překlad:Oni přišli k nám.

November 9, 2015

7 komentářů


LukeP.2

Proc je “Prisli k nasemu mistu“ spatne a musi tam byt “Prisli k nam domu“?

November 9, 2015

Voyta
Mod

Protože "our place" je ustálené slovní spojení, které znamená "u nás" nebo "u nás doma". Vaši variantu bych raději nepřijímal, i když je možné že by mohla být správně.

November 9, 2015

kamaradmesic

A jak jinak byste překládal "Přišli k našemu místu."? (Např. "naše" místo v lese, kde zrovna nejsme.)

September 17, 2016

nueby

Opravdu jen "k" našemu místu? ...[close to/toward] our spot. "Na" naše místo, ...to our spot. Prostě vyberu jiné slovo pro "place" tak, abych se vyhnul zavádějící větě.

September 17, 2016

Danue0

Přijeli k nám.

June 11, 2017

MjaMachurk

Oni k nám přišli domů, proc neni, prosim uznano? Dekuji

October 20, 2017

ata75

They have come .... je přeci také dobře. ata75

January 29, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.