Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Náš pes pije."

Překlad:Our dog drinks.

před 2 roky

4 komentáře


_XxKatexX_

Proc drinks a ne drink

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Protože ve 3. os. j. č. tedy on/ona/ono se ke slovesu přidává koncovka -s.

před 2 roky

85hannys

Dle english me je our 1 osoba množného čísla. Můžete mi prosím vysvětlit proč tedy sloveso přebírá koncovku s? Děkuji

před 1 rokem

Martin15468

Odvozuje se to slova dog (pes pije) - což je 3. osoba jednotného čísla.

před 7 měsíci