"Náš pes pije."

Překlad:Our dog drinks.

November 9, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


85hannys

Dle english me je our 1 osoba množného čísla. Můžete mi prosím vysvětlit proč tedy sloveso přebírá koncovku s? Děkuji


Martin15468

Odvozuje se to slova dog (pes pije) - což je 3. osoba jednotného čísla.


_XxKatexX_

Proc drinks a ne drink


Voyta
Mod

Protože ve 3. os. j. č. tedy on/ona/ono se ke slovesu přidává koncovka -s.


prdelka3

Já jsem se překlikla, a napsala drunk


KateinaJoa1

Magor je tady jen anglictina506780

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.