1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "On potřebuje hledat práci."

"On potřebuje hledat práci."

Překlad:He needs to look for a job.

November 9, 2015

20 komentářů


kochy1

A co, he needs to find a job


jgstcd

Ne. "Hledat" a "najít" neni to same. Zivot by byl mnohem jednodussi kdyby bylo.


Wampi4

A proc to nebere ''search''. Díky


kacenka9

Search je blizsi vyznamu 'patrani'. Hledate neco ztraceneho, jako dite, klice, utekleho vezne. Pro praci se to moc neuziva.


ladavala

"search" to bere, ale musí být s předložkou "for" - "He needs to search for a job." je uznáváno.

"search" (noun) -​ an attempt to find somebody/something, especially by looking carefully for them/it

search for somebody/something - a long search for the murder weapon

She began a search for new premises

The search for a cure goes on.

https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/search_1?q=search


Paszulka

He needs to look for a work - proč tam nesmí být "a"?


Voyta
Mod

Protože "work" je (mimo jiné) nepočitatelné podstatné jméno.


Haluz1

Když je ve větě už jedno -s (podle 3.osoby), tedy "He needs to...., tak když je tam potom slovo look for, tak to look už nebude s koncovkou -s? Úplně mi to vypadlo z hlavy. Děkuji moc


Voyta
Mod

Slovesa v infinitivu jsou vždy v zákadním tvaru, kromě slovesa být, které má tvar "to be". Infinitiv většinou poznáte tak, že před ním je slovo "to".


eznkovRena

Po roce se opět ptám na stejnou věc: Jak poznám, že zde není " needs" vedeno jako modální sloveso, čímž by pak odpadalo následné "to" / he needs look for a job/??


kacenka9

Ja si nejsem vedoma toho, ze by NEED bylo modalni sloveso...


ZuzanaTimk

práce je podle mne i work, nejen job


Ivo150846

Je tam určitý rozdil..job je spíše zaměstnání a work třeba práce na zahrádce...


ladavala

Obojí je správně. Jen "work" je nepočitatelné a nesmí mít člen (ani neurčitý ani určitý), "job" je se členem "a job".

"work" (noun)​ [uncountable] (used without the) - the job that a person does especially in order to earn money

"job" (noun) - paid work - work for which you receive regular payment

https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english/work_2


CateGold1

Work/job.. otázka je hledat práci.. ne zaměstnání. Kolik z vás striktně rozlišuje a používá, "Já musím do zaměstnání.", nebo "Já musím do práce."...???


PatrikMokry

He needs looking for a job? Proč nelze použít s gerundiem? Nejedná se o stavové sloveso. Vím, že je to cvičení infinitivu, ale brát by to mělo, ne?


ladavala

Je uznáváno: "He needs to be looking/be searching for work/a job."


MatejKorba1

Prečo je skoro v každej vete tohto typu seek zle?


ladavala

Máte pravdu. "seek" je v Duolingu opravdu z mně neznámého důvodu opomíjeno. Je uznáváno jen ve dvou větách "Budeš hledat dům." a "Ona hledá jídlo."

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.