1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We like Spain."

"We like Spain."

Překlad:Máme rádi Španělsko.

November 9, 2015

6 komentářů


AdlaPotykov

Nejlepší kdyz mate dělat referat o Španělsku


Jay-66

We like Catalonia.


Pepa.OUT

Nevzalo mi to překlad: my rádi Španělsko a opravilo to řešením máme rádi Španělsko :( Ale to myslím není dobře jelikož to bych napsal: We have like Spain Dík za vysvětlivku ;)


kacenka9

'radi' neni sloveso. Sloveso je 'mame'. Anglictina to ma spojene do jednoho slova, ktere by se dalo prelozit i ceskym 'libit'. Ono nejde vzdy a vsechno vzit slovo po slove a prelozit


Pepa.OUT

Děkuji během nočního školení mi to došlo jelikož tu takových vět je více :) Jsem ihned nepochopil že nemohu chtít logiku tam kde není - resp. u jiných frází také není. Děkuji


Louskal

Jak se řekne španělština jako jazyk nebo národnost?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.