1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви всі п'єте воду."

"Ви всі п'єте воду."

Переклад:You all drink water.

November 9, 2015

8 коментарів


HappyTownN1

Чому не можна everybody


Switlana65097

все таки чому не everybody?


DonZagon

бо це не "всі" а "кожен" відчуваєте різницю?


Andrus.Lviv

Чому варіант "All of you drink a water" неправильний? Тобто чому тут артикль "а" недоречний?


fxh39

Бо вода не обчислювана. Тому за визначення не означена. Артикль може бути доречний, коли мова йде про бутильовану воду. Бо тоді за замовчуванням мається на увазі пляшка. Give me a (bottle of) watter.


DonZagon

Внимание знатоки! Вопрос. All of you drinks water - чому ні? Де помилка, чому і які правильні альтернативні варіанти? Завчасно дякую.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати