"The woman goes out."

Μετάφραση:Η γυναίκα πηγαίνει έξω.

November 10, 2015

8 σχόλια


julio430134

Γιατη goes και οχι go

November 10, 2015

ssurprize

Στον τρίτο ενικό, τα ρήματα παίρνουν ένα τελικό -s. Σε κάποιες περιπτώσεις, αυτό είναι -es.
I go
You go
He goes
She goes
It goes
We go
You go
They go

November 17, 2015

flwra3

Γιατι εδω θελει να δειξει την ακριβη μεταφραση ! Οχι πως ειναι λαθος αυτο που λες ομως χρειαζεται ακριβεια εδω Φιλικα ,:)

October 31, 2016

Vaso642063

Γιατι πηγαινει και οχι βγαινει??

August 5, 2016

George-2

κάνω επικόλληση την απάντηση μου (Η γυναίκα πηγαίνει έξω) ποιο είναι το λάθος;

October 29, 2017

Ioanna678593

@George-2 πιθανόν να πάτησες το πλήκτρο "Η" ενώ βρισκόσουν στο αγγλικό πληκτρολόγιο. Το ίδιο πλήκτρο με την ίδια εμφάνιση γράμμα είναι διαφορετική η κωδικοποίηση άρα το δέχεται ως λάθος γιατί στο αγγλικό πληκτρολόγιο πάτησες το κεφάλαιο γράμμα του "h" και όχι του "η". Ελπίζω να βοήθησα

February 2, 2018

koliasofia

σ ευχαριστώ για την απάντηση. όμως δε νομίζω πως έγινε τέτοιο. τώρα βέβαια πέρασε αρκετός καιρός και δε θυμάμαι.

υ.γ. εντάξει τώρα έγινε λίγο μπέρδεμα γιατί απαντώ από το tablet της γυναίκας μου.

February 2, 2018

Ioanna678593

συγχαρτήρια που εισαι στο 21 επίπεδο! Με μπέρδευε και μένα πολλές φορές γιαυτό πάει ο νους μου αμέσως εκεί όταν βλέπω κάποιος να παραπονιέται ότι του βγάζει λάθος τη σωστή απάντηση

February 3, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.