Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The woman goes out."

Μετάφραση:Η γυναίκα πηγαίνει έξω.

πριν από 2 χρόνια

8 σχόλια


julio430134

Γιατη goes και οχι go

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Στον τρίτο ενικό, τα ρήματα παίρνουν ένα τελικό -s. Σε κάποιες περιπτώσεις, αυτό είναι -es.
I go
You go
He goes
She goes
It goes
We go
You go
They go

πριν από 2 χρόνια

flwra3

Γιατι εδω θελει να δειξει την ακριβη μεταφραση ! Οχι πως ειναι λαθος αυτο που λες ομως χρειαζεται ακριβεια εδω Φιλικα ,:)

πριν από 1 χρόνο

Vaso642063

Γιατι πηγαινει και οχι βγαινει??

πριν από 2 χρόνια

George-2

κάνω επικόλληση την απάντηση μου (Η γυναίκα πηγαίνει έξω) ποιο είναι το λάθος;

πριν από 9 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

@George-2 πιθανόν να πάτησες το πλήκτρο "Η" ενώ βρισκόσουν στο αγγλικό πληκτρολόγιο. Το ίδιο πλήκτρο με την ίδια εμφάνιση γράμμα είναι διαφορετική η κωδικοποίηση άρα το δέχεται ως λάθος γιατί στο αγγλικό πληκτρολόγιο πάτησες το κεφάλαιο γράμμα του "h" και όχι του "η". Ελπίζω να βοήθησα

πριν από 6 μήνες

koliasofia

σ ευχαριστώ για την απάντηση. όμως δε νομίζω πως έγινε τέτοιο. τώρα βέβαια πέρασε αρκετός καιρός και δε θυμάμαι.

υ.γ. εντάξει τώρα έγινε λίγο μπέρδεμα γιατί απαντώ από το tablet της γυναίκας μου.

πριν από 6 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

συγχαρτήρια που εισαι στο 21 επίπεδο! Με μπέρδευε και μένα πολλές φορές γιαυτό πάει ο νους μου αμέσως εκεί όταν βλέπω κάποιος να παραπονιέται ότι του βγάζει λάθος τη σωστή απάντηση

πριν από 6 μήνες