1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Це не наше."

"Це не наше."

Переклад:It is not ours.

November 10, 2015

22 коментарі


TVm2KF

Все ясно але чому our і чому ours


greg.mort

'Our' перед іменником, 'ours' коли без іменника.

Для прикладів гляньте нижче мою відповідь Max_Tory


Nastasiya1662

It's виправляє на It is


uz86

А чому ti's а не The це страно віть the це теж це


Max_Tory

а яка різниця у вживанні між ''our'' та ''ours''?


greg.mort

"Our" is used before a noun, for example: "That is our house."

"Ours" is used on its own: "That house is ours."


Valetuna

Чому коли я пишу ours то мені вибиває що неправильно і треба yours а коли ставлю yours то пише що треба ours????


uz86

it's а не ti's


[заблокований користувач]

    Чому помилка писати tis чому треба писати it


MaryanBrig

    Я правильно скажіть будь ласка!


wladislaw4

    Чому не можна без is?


greg.mort

    Тре дієслово


MaryanBrig

    Як правильно??


greg.mort

    Що саме? Там ж є відповідь :)


BlackBaron7

    Іди спати


greg.mort

    Не будь ідіотом


BlackBaron7

    Ти хто такий, чувак?


greg.mort

    Дід Пихто


vlad138143

    Чому "This not ours" не пвдходить?


greg.mort

    "This is not ours"

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.