1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "August and September are mon…

"August and September are months of the year."

Fordítás:Az augusztus és a szeptember az év hónapjai.

November 10, 2015

7 hozzászólás


KatalinBny2

Szóról szóra leírtam és nem fogadta el. Pikkel rám? :)


pumazsu

ha többes számban fordítottam volna, akkor sem fogadta volna el, mert az év egyesszámban van az angol szövegben.Nemde direkt figyeltem mielőtt lenyomtam az enternt


FenderS98

nem is írok az-t mégis aláhúzza nem lehet továbbmenni


vavfJR

Szóról szóra 2x is ezt irtam mégsem fogadta el .why ?????


VeresMihly

Nem fogadja el, és nem lehet tovább menni


Maria921028

Egyszer az a hiba, ha azt írom: month of the year, máskor az, ha az írom: month of year. Ha mind a kettő helyes, miért nem fogadja el mind a kettőt?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.