1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "August and September are mon…

"August and September are months of the year."

Fordítás:Az augusztus és a szeptember az év hónapjai.

November 10, 2015

4 hozzászólás


pumazsu

ha többes számban fordítottam volna, akkor sem fogadta volna el, mert az év egyesszámban van az angol szövegben.Nemde direkt figyeltem mielőtt lenyomtam az enternt

November 10, 2015

FenderS98

nem is írok az-t mégis aláhúzza nem lehet továbbmenni


KatalinBny2

Szóról szóra leírtam és nem fogadta el. Pikkel rám? :)


vavfJR

Szóról szóra 2x is ezt irtam mégsem fogadta el .why ?????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.