"Το γράψιμο είναι εξαιρετικό."

Μετάφραση:The writing is excellent.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


Anastasios931418

is exceptional

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Εδώ γιατί χρειάζεται το "the";

πριν από 3 χρόνια

GclV

Γιατι the?? Writing is excellent δεν ειναι το σωστο??

πριν από 2 χρόνια

gzug160

the writing is brilliant δεν ειναι σωστο?

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Gzug, Brilliant is excellent but not yet in dictionaries! Its what is officially called slang but is used by almost everyone :-)

πριν από 2 χρόνια

FayRap1

Δεν θα ηταν πιο σωστο WRITING IS EXCELLENT

πριν από 1 χρόνο

Vas1lisTz

νομίζω εχει δοθεί παραπανω η απαντηση σου.

πριν από 1 χρόνο

TomRaptile

Exceptional?

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.