1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Το γράψιμο είναι εξαιρετικό."

"Το γράψιμο είναι εξαιρετικό."

Μετάφραση:The writing is excellent.

November 10, 2015

13 σχόλια


Vas1lisTz

Εδώ γιατί χρειάζεται το "the";


GclV

Γιατι the?? Writing is excellent δεν ειναι το σωστο??


gzug160

the writing is brilliant δεν ειναι σωστο?


jeanprendiville

Gzug, Brilliant is excellent but not yet in dictionaries! Its what is officially called slang but is used by almost everyone :-)


FayRap1

Δεν θα ηταν πιο σωστο WRITING IS EXCELLENT


Vas1lisTz

νομίζω εχει δοθεί παραπανω η απαντηση σου.


B0vJ3

γιατι εδω χρειαζεται το "the" σε αλλη προταση "το περπάτημα είναι καλό για σένα" = "Walking is good for yoυ" δεν χρειαζεται. Πρεπει καποιος να μας απαντησει γιατι απ'οτι βλεπω εχουν γινει και αλλες φορες ερωτησεις αλλα δεν απαντησε κανενας με αποτελεσμα να μην μαθουμε τι ειναι σωστο και τι οχι


Kostas446989

"the writing is great" θα μπορούσε να είναι μια σωστή απάντηση


Jbqq16

πιθανά εδώ να μιλάει για συγκεκριμένο γράψιμο πχ βιβλίου, του οποίου ο τρόπος γραφής ήταν εξαιρετικός, ( για αυτό χρησιμοποιεί το the) και όχι γενικά και αόριστα για το "γράψιμο"


TnNw10

Γιατί δεν είναι σωστή η πρόταση χωρίς


ValentinoR544451

Δεν θα ήταν επίσης σωστό και χωρίς το άρθρο? Thanks..

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.