"Το γράψιμο είναι εξαιρετικό."

Μετάφραση:The writing is excellent.

November 10, 2015

8 σχόλια


Anastasios931418

is exceptional

May 21, 2016

Vas1lisTz

Εδώ γιατί χρειάζεται το "the";

November 10, 2015

GclV

Γιατι the?? Writing is excellent δεν ειναι το σωστο??

January 25, 2016

gzug160

the writing is brilliant δεν ειναι σωστο?

April 21, 2016

jeanprendiville

Gzug, Brilliant is excellent but not yet in dictionaries! Its what is officially called slang but is used by almost everyone :-)

April 22, 2016

FayRap1

Δεν θα ηταν πιο σωστο WRITING IS EXCELLENT

February 15, 2017

Vas1lisTz

νομίζω εχει δοθεί παραπανω η απαντηση σου.

February 18, 2017

TomRaptile

Exceptional?

October 24, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.