Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Το γράψιμο είναι εξαιρετικό."

Μετάφραση:The writing is excellent.

πριν από 2 χρόνια

16 σχόλια


Anastasios931418

is exceptional

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Εδώ γιατί χρειάζεται το "the";

πριν από 2 χρόνια

.S.P.Q.R.
.S.P.Q.R.

Επειδη ειναι "Το γραψιμο". "Το" μεταφραζεται στα αγγλικα σε the οποτε χρειαζεται. Ειναι δηλαδη αρθρο. Αμα δεν υπηρχε θα ηταν σαν να λεγαμε " Γραψιμο ειναι εξαιρετικο"

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Ναι συμφωνώ με το σκεπτικό σου....αλλά σε ένα άλλο και συγκεκριμένα στο παράδειγμα που λεει "Το περπάτημα είναι κάλο για εσένα" σαν μεταφραση το εχει "Walking is good for you" χωρις το the δηλαδη και θα δεις απο κατω οτι εχει γραψει απο κατω οτι δεν πηγαίνει μπροστα απο γερούνδια

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Υπάρχει μία πολύ λεπτή διαφορά που υπονοείται από την παρουσία ή την απουσία του άρθρου πριν το γερούνδιο. "Writing is excellent." σημαίνει ότι το γράψιμο γενικά είναι εξαιρετικό σαν δραστηριοτητα. "The writing is excellent." σημαίνει ότι ο τρόπος γραφής στο συγκεκριμένο κείμενο είναι υψηλής ποιότητας, δηλαδή υπονοεί ότι αναφέρεσαι σε ένα συγκεκριμένο γεγονός ή δράση. Παρομοίως, η φράση "Walking is good" σημαίνει ότι το περπάτημα έχει οφέλη, όμως το "I didn't want to do the walking, so I caught the bus" σημαίνει ότι δεν ήθελα να περπατήσω αυτή τη συγκεκριμένη φορά/απόσταση/διαδρομή κλπ. Άλλες φορές, όταν το γερούνδιο έχει τη θέση επιθέτου, το "the" προηγείται επίσης χωρίς κανένα πρόβλημα: πχ "The Walking Dead". :)

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

May I add that the usual phrase is " I did not want to walk so I caught the bus", even if you are referring to a specific occasion. The only time you would say " I did not want to do the walk" would be if as you say the walk was organised eg a charity walk. You would never say " I did not want to do the walking". :-)

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Thanks, I guess it's a bad example of using a gerund in place of a noun that already exists for that verb. Would you say however that in spoken English that's a possibility? For example "he did all the talking that afternoon, I was just listening" or something to that effect. I understand there can be quite a distance between (formal) written and spoken word.

It's great getting feedback from a native speaker! :)

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Yes, very good example and often used. "I like walking" a gerund used as a noun or in English more commonly a verbal noun. " " I am walking " a participle. In the example you gave the first is a verbal noun and the second a participle. I get a lot of help with my Greek so it's a pleasure to offer a little help in return :-)

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Στο τελευταίο τι εννοείς; "The interesting book" e.g.?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ναι, λέμε για παράδειγμα "the interesting thing about this is..."

πριν από 2 χρόνια

GclV

Γιατι the?? Writing is excellent δεν ειναι το σωστο??

πριν από 2 χρόνια

gzug160

the writing is brilliant δεν ειναι σωστο?

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Gzug, Brilliant is excellent but not yet in dictionaries! Its what is officially called slang but is used by almost everyone :-)

πριν από 2 χρόνια

FayRap1

Δεν θα ηταν πιο σωστο WRITING IS EXCELLENT

πριν από 1 χρόνο

Vas1lisTz

νομίζω εχει δοθεί παραπανω η απαντηση σου.

πριν από 1 χρόνο

TomRaptile

Exceptional?

πριν από 9 μήνες