Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We run for fifteen minutes."

Μετάφραση:Τρέχουμε για δεκαπέντε λεπτά.

0
πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


GrandBalar

το Για Με το Επι ειναι με ταυτοσημη εννοια. Εμπλουτιστε το λεξικο σας Τρεχουμε επι δεκαπεντε λεπτα ΟΛΟΣΩΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ. Δεν μπρείς όμως στην ερώτηση πχ. (Γιατί τρέχεις?) Να απαντήσεις πχ. (Επί να ξεφύγω από τον κακό)!

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

DWw6

Θα μπορουσε να γραφτει και "ενα τεταρτο;"

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Σε ελεύθερη μετάφραση ναι, αλλά το σύστημα είναι περιορισμένο και αποφεύγουμε τις πολύ ελεύθερες μεταφράσεις. Το "ένα τέταρτο" στα αγγλικά είναι "a quarter".

6
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ioannis53
ioannis53

γιατί η μετάφραση "εμείς τρέχουμε για δεκαπέντε λεπτά" θεωρείται λάθος;

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια