"And when?"

Μετάφραση:Και πότε;

November 11, 2015

5 σχόλια
Αυτή η συζήτηση είναι κλειδωμένη.


NikolaosP1979

Είσαι ο καλύτερος βοηθός μου ειλικρινά έχω βελτιωθεί στα αγγλικά και έχω πάρει πολλούς καλούς βαθμούς σας αγαπώ Σας που με βοηθάτε να βελτιωθώ στα αγγλικά


ID-007

What is the difference between 'kai' and 'ki'?

ευχαριστώ


D_..

You can always use "και" as "and", while "κι" is used only when the next word starts with a vowel.


ID-007

Thank you D_ for the help.


70hu7

Λοιπόν δεν ακούγετε καλά η φράση που λέει οποίος το έχει πάθει +1LIKE ή σχόλιο. Ευχαριστώ! °° ¿¡

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.