1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They import their oil."

"They import their oil."

Překlad:Oni dováží svůj olej.

November 11, 2015

12 komentářů


FrancorSZL

Sakra ženská říká oil a zní to jako will


MartinKrivan

Jestli ta baba vyslovuje na konci oil, tak já si sedim na uších .-)


Nemesis_NaR

Tady souhlasím, že její výslovnost "oil" je divná. Audio bohužel změnit nemůžeme, maximálně zakázat pro cvičení "napiš co slyšíš"


mackovka

Tato veta je obsahovo zvlastna. Preklad "Oni dovazeji svou ropu" nema velmi logiku, skor by malo vyznam, ze svoji ropu exportuji.


Marcela43485

Přimluvila bych se za "dovážejí". Imperativ od dovážet je dovážej,od toho je gramaticky správně 3. osoba plurálu "dovážejí". Imperativ od dovážit je dovaž, takže 3. osoba plurálu je "dováží".


nurbankova

Co je špatně na překladu Oni dovážejí svůj olej? Tvar "oni dovážejí" je rozhodně spisovnější něž "oni dováží", což uvádí Duolingo jako správný překlad. Tento slovesný tvar je určen pro 3. osobu jednotného čísla nebo snad ne?


vladimirbz

Hlavní překlad by měl být "Oni dováží jejich olej" protože, kdyby měli svůj, nebudou ho dovážet a když svůj nemají, musí dovážet jejich olej.


Arett6

oni přiváží jejich olej. ... co takhle to přiváží?


pvko6

a co když se budeme bavit o firmě XXX a já pak řeknu že oni dováží jejich (z firmy XXX) olej? They import their oil ??


gaston68cz

Chtel jsem napsat ze "Oni dovazi jejich olej" neni spravny preklad, ale tady v hlavicce vidim ze je to dobre. Proc se jako preklad cviceni "Vyslovte tuto vetu" objevuje neco jineho?

Dodatek: Na webu je v hlavičce "jejich", a je to i na mobilu ve cvičení "Přeložte tuto větu" z češtiny do angličtiny.

Proč je sakra v mobilu něco jiného než na webu? No, to je v tomto fóru asi jen řečnická otázka.


jgstcd

Nekde mame vice hlavnich prekladu, ale tady je jenom ten jeden, takze netusim.


gaston68cz

A ještě jedna věc: byl mi divný ten tvar "dováží", já bych řekl "dovážejí", tak jsem se kouknul proč, a už vím - v mých školních pravidlech je jako správný tvar "dovážejí". A i když "dováží" je teď podle UJČ také správný tvar 3. os mn. č. slova "dovážet", je to i tvar slova "dovážit", zatímco "dovážejí" je platné pouze pro "dovážet". Přimlouval bych se proto změnit "dováží" na "dovážejí".

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.