Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У вас є що-небудь гостре?"

Переклад:Do you have something sharp?

2 роки тому

9 коментарів


Ulyana.Fedorenko

"Гостре" може бути й "spicy" - з контексту не зрозуміло.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Якщо Ви маєте на увазі щось "гостре" у гастрономічному плані, то для цього використовують слово "hot", "tangy". Слово "sharp", до речі, теж можна вживати, коли йдеться про "гострий" смак. А "spicy" - це, скоріше, пікантний, пряний, зі спеціями, але не "гострий".

2 роки тому

osgr2
osgr2

spicy adjective tasting or smelling of spices. a spicy cake; He complained that the sausages were too spicy for him. ароматний; гострий https://www.thefreedictionary.com/spicy#Translations

11 місяців тому

KaterynaKusiak

підтримую

2 роки тому

OleksandrMa

Do you have something hot?

1 рік тому

roman_s

Чи не доцільніше вжити "anything" замість "something"? Це ж все-таки питальне речення.

1 рік тому

Nordry
Nordry

"Someone", "somebody" і "something" (а не "anyone", "anybody" та "anything") вживаються, аналогічно займеннику some, у спеціальних питаннях та загальних питаннях, в яких що-небудь пропонується або виражається яке-небудь прохання:

Why didn't you ask somebody to help you? – Чому ви не попросили кого-небудь допомогти вам?

Will you have something to eat? - He чи хочете чого-небудь поїсти?

Will someone help me? – Хто-небудь допоможе мені? (http://ksenstar.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=807:-some-any-someone-somebody-anyone-anybody-something-anything-a&catid=81:gr8&Itemid=97#ixzz4enRRIk4C)

1 рік тому

JosephShta

БД часто не сприймає редуцировані форми: I'm, he's, d'you

1 рік тому

LidaRachyn

Взагалі можна писати have you got something sharp? Дивно , що таку відповідь не прийняли :/

1 рік тому