1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to go for a walk."

"I want to go for a walk."

Překlad:Já chci jít na procházku.

November 12, 2015

9 komentářů


jirka849023

proč ne : chci jít pěšky


Nemesis_NaR

Protože "I want to go on foot", případně "I want to walk". Jenže tady máme "for a walk", kde před "walk" je neurčitý člen. Díky tomu je jasné, že "walk" zde není ani sloveso ani příslovce, ale podstatné jméno a to ve významu "procházka".

Takže ne, "go for a walk = jít na procházku"


anglina337684

Velice děkuji za vysvětlení. Taky jsem se nechal nachytat a přeložil chci jít pěšky.


jari.bobo

"Chci jít na procházku" vyhodnocuje jako chybu.


431d4m27

"I want." je totiž "Já chci."


Brzuchaczyk

Což je totiž v češtině "chci"


Jirka_A

"chtěl bych jít na procházku" Jde tohle použít?


Zuzka750670

tam by bylo "I would like..."


Jirka_A

Děkuji, je to tak. Modální slovesa jsem se učil až dnes, tak jsem si to před tím přeložil víc"volněji" a proti Golden rule :-)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.