1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to go for a walk."

"I want to go for a walk."

Překlad:Já chci jít na procházku.

November 12, 2015

10 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

jirka849023

proč ne : chci jít pěšky

July 1, 2016

Nemesis_NaR

Protože "I want to go on foot", případně "I want to walk". Jenže tady máme "for a walk", kde před "walk" je neurčitý člen. Díky tomu je jasné, že "walk" zde není ani sloveso ani příslovce, ale podstatné jméno a to ve významu "procházka".

Takže ne, "go for a walk = jít na procházku"

July 2, 2016

anglina337684

Velice děkuji za vysvětlení. Taky jsem se nechal nachytat a přeložil chci jít pěšky.

December 15, 2016

Jirka_A

"chtěl bych jít na procházku" Jde tohle použít?

January 14, 2017

Zuzka750670

tam by bylo "I would like..."

January 25, 2017

Jirka_A

Děkuji, je to tak. Modální slovesa jsem se učil až dnes, tak jsem si to před tím přeložil víc"volněji" a proti Golden rule :-)

February 2, 2017

jari.bobo

"Chci jít na procházku" vyhodnocuje jako chybu.

March 18, 2017

AidamJedno

"I want." je totiž "Já chci."

April 27, 2018

Palko33

'Chci se prochazet' - nemohlo by být?

July 26, 2017

Katka736855

Q

February 26, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.