"I want to go for a walk."

Překlad:Já chci jít na procházku.

před 2 roky

11 komentářů


jirka849023

proč ne : chci jít pěšky

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože "I want to go on foot", případně "I want to walk". Jenže tady máme "for a walk", kde před "walk" je neurčitý člen. Díky tomu je jasné, že "walk" zde není ani sloveso ani příslovce, ale podstatné jméno a to ve významu "procházka".

Takže ne, "go for a walk = jít na procházku"

před 2 roky

anglina337684

Velice děkuji za vysvětlení. Taky jsem se nechal nachytat a přeložil chci jít pěšky.

před 1 rokem

Jirka_A

"chtěl bych jít na procházku" Jde tohle použít?

před 1 rokem

Zuzka750670

tam by bylo "I would like..."

před 1 rokem

Jirka_A

Děkuji, je to tak. Modální slovesa jsem se učil až dnes, tak jsem si to před tím přeložil víc"volněji" a proti Golden rule :-)

před 1 rokem

jari.bobo

"Chci jít na procházku" vyhodnocuje jako chybu.

před 1 rokem

AidamJedno

"I want." je totiž "Já chci."

před 5 měsíci

Palko33
Palko33

'Chci se prochazet' - nemohlo by být?

před 1 rokem

jiri209700

Muze byt take? :I want to walk for a walk

před 7 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

To ne. Ale muze byt "I want to go for a walk"

před 7 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.