"Otel ünlü bir bulvardadır."

Çeviri:The hotel is on a famous avenue.

3 yıl önce

8 Yorum


MTHORUN

buradaki "on" bulvarın üstünde bulunmaktadır, anlamında. "at" bu cümleye uygun düşmez.

3 yıl önce

fevdi

"in" de olur.

1 ay önce

DogukannnCelik

hotel is at the a famous avenue yazsam olur mu

3 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

MTHORUN'un yorumuna bakin. Dogrudur. Yani sokak olan seylerle hep "on" kullaniyoruz

3 yıl önce

Resul-

On ne demek ?

2 yıl önce

arda474641

Geri bildirim gonderin

1 yıl önce

Nicat738774

Neden "in" değil de "on"? Otel bulvarın "içinde" değil mi?

1 yıl önce

NLGNSRMN

THE HOTEL IS ON THE FAMOUS AVENUE , olmalı diye üşünüyorum. The otel ise o otel bilinen bir oteldir ve dolayısıyla herhangi bir bulvarda değil bilinen bir bulvarın üzerindedir

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.