Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Otel ünlü bir bulvardadır."

Çeviri:The hotel is on a famous avenue.

2 yıl önce

6 Yorum


MTHORUN

buradaki "on" bulvarın üstünde bulunmaktadır, anlamında. "at" bu cümleye uygun düşmez.

2 yıl önce

DogukannnCelik

hotel is at the a famous avenue yazsam olur mu

2 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

MTHORUN'un yorumuna bakin. Dogrudur. Yani sokak olan seylerle hep "on" kullaniyoruz

2 yıl önce

Resul-

On ne demek ?

1 yıl önce

arda474641

Geri bildirim gonderin

1 yıl önce

Nicat738774

Neden "in" değil de "on"? Otel bulvarın "içinde" değil mi?

1 yıl önce