Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Díváme se na ta zvířata."

Překlad:We look at the animals.

před 2 roky

10 komentářů


Mja1713
Mja1713

Proc nejde "We looks at the animals."?

před 2 roky

widle
widle

Jde. Když se podíváte nad diskusi, je to dokonce hlavní překlad téhle věty.

před 2 roky

96tnarezub

LookS Rekl bych, ze nejde proroze s se doplnuje u treti osoby

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Treti osoba, jednotne cislo.

před 2 roky

NorthernKing

We look at these animals?? proč je to špatně?

před 2 roky

Dakraa

To se vysvětluje pěkně a přehledně tady: http://www.helpforenglish.cz/article/2007111002-ukazovaci-zajmena.

Zkrátka to jsou tahle zvířata, ne tamta. :)

před 1 rokem

LucieBerou

Myslim, ze by mel byt v prekladu prubehovy cas - looking (divame se ted a divame se uz nejakou dobu)

před 1 rokem

widle
widle

Ano, i to je přijímaná varianta. Z českého zadání tak úplně nevyplývá, jestli je to něco, co se děje právě teď, nebo obecné tvrzení (třeba o návštěvách zoo) - takže v pořádku je obojí.

před 1 rokem

Petr83376

Proc nejde "We watch to the animals."?

před 11 měsíci

widle
widle

Protože za watch se žádná předložka nepoužívá.

před 11 měsíci