1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She was born in England."

"She was born in England."

Překlad:Ona se narodila v Anglii.

November 12, 2015

12 komentářů


gaston68cz

Zvlastni, misto "in" slysim "an" (tedy s "e"), a to i v pomale verzi.


Nemesis_NaR

Já odsud z diskuze ne...


Alenka873782

proc se nemuze rici borned?


kacenka9

Protoze 'born' je jedno z asi 180 nepravidelnych anglickych sloves. A pricesti minule je 'born'


Jakub968861

Nejde mi :Byla narozena v anglii . Procpak?


kacenka9

Takova varianta je uznavana jiz nejmene dva roky...


nmw213

Proč mi ona narodila v Anglii nevzali za překlep


kacenka9

Asi ten trpaslik, ktery tam sedi a rozhoduje se, co uzna jako preklep a co ne, sel zrovna na kafe a nechal to na pocitaci.


JaroslavaH6

Psali jste, že born je přídavné jméno a nyní, že je nepravidelné sloveso. Jsem zmatena .


Vra839510

Učím se zatím něco přes 155 dní, ale myslím si, že slůvko "was" (byl, byla) ukazuje, že "born" znamená minulost. =narodil/a se.


JirikMs

Byla narozena v Anglii. - stále nebere

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.