1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Where are the mirrors?"

"Where are the mirrors?"

Fordítás:Hol vannak a tükrök?

November 12, 2015

5 hozzászólás


pelyib

Hát sok mindent hallottam de hogy 'mirrors', nah azt nem :)


Tarnai

Amikor én itt kezdtem (tavaly februárban) szinte semmit sem értettem. Most meg mintha tisztán... Mert amikor hallok valamit, az agyam elkezd kotorászni az emlékek között: ez vajon mi lesz? Javaslom: Hallgasd meg sokszor, és mondd ki hangosan, de tényleg.


pelyib

Köszi a jó tanácsot! Mielőtt elküldtem volna a válaszom ellenőrzésre jó párszor meghallgattam, de nekem csak a 'nerds' ugrott be :) Most újra úgy hogy látom a szöveget így már hallom a szó elején a 'mi'-t.


Turmix20

Köszönöm a jo tanácsot, németet is tanulok és a kettö együtt könnyebb mert hasonlítanak egymásra


MarkHolovacs

Vicces lassítva

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.