Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"They were not able to sleep."

Překlad:Oni nebyli schopni spát.

před 2 roky

7 komentářů


Markulinek

nejsou schopni usnout - by mělo být uznáno

před 2 roky

Robert183099

A co: Nebyli schopni usnout. ??

před 1 rokem

mkmk84

protože se jedná o zápor, nemělo by to v aj být: They did not able to sleep.?

před 2 roky

gaston68cz

Snad se vyjadri nekdo povolanejsi ale "be" nevyzaduje pomocne "do". Navic v te vasi vete chybi sloveso.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Tak tak. Did by se mozna dalo povazovat za sloveso, ale veta nedava smysl. Byt nepotrebuje a ani nemuze mit pomocne sloveso.

před 2 roky

JieDx2

Nemělo by to být ve správném překladu spíše: Neměli dovoleno spát?

před 1 rokem

Petr717620

Nevim co tato veta dela ve stupnovani pridavnych jmen.

před 8 měsíci