"Já jsem tě neslyšel volat."

Překlad:I did not hear you calling.

November 12, 2015

21 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Jiji.nov

Proc nejde I have not heard you calling?


Nemesis_NaR

Zřejmě akorát proto, že to tak zatím nikoho nenapadlo přeložit. Připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


DaliborNovy

Opravdu tam není žádná chyba? Hlásil jsem to já už dávno a zdá se, že i několik dalších lidí. Možná se jedná o chybu systému.

"I have not heard you calling." Stále vyhodnoceno jako chybné.


mgl1003

Ještě bych se ráda zeptala na možnost I did not hear your calling


Nemesis_NaR

To by bylo "Neslyšela jsem tvé volání", ale "voláním" se tu myslí volání, kříčení na někoho na živo, ale ne telefonní hovor, tam musí být "call"


lko7

Ale v české větě není specifikováno,že jde o telefonické volání. Klidně někdo mohl na mě volat pod oknem a já jsem ho neslyšela volat.


IngridPolk

Lze: I did not hear you to call?


jgstcd

Nejde. Ale "I did not hear you call", bez "to", jde.


borecmisak

I did not hear you to call.... mně přeložil překladač google stejně jako duolingo, takže to vlastně mělo být správně, proč tedy zde bez TO? Podotýkám ,že jsem to přeložil jen podle toho , jak mi to přišlo do prstů na klávesnici a anglicky ještě myslet zdaleka neumím ,ale rád bych věděl důvod, abych byl zase ve znalostech z angličtiny trochu dál. Děkuji


borbas1

nelze "I have not heard you to call"?


nueby

Přečtěte si ostatní komentáře, odpověď tu už je.


PatrikMokry

Odpověď tu už sice je, ale není vysvětleno proč. Jen připomenu, že po některých smyslových slovesech se TO pro infinitiv nepoužívá. Další slovesa jsou třeba CAN, COULD, LET a další


DaliborNovy

Přesně! A já zase poznamenám k "I have not heard" - je tu jistá pravděpodobnost, že minimálně části uživatel nefunguje již poměrně dlouhou dobu tlačítko "NAHLÁSIT". V tom by mohl být také zakopaný ten pes.


Joe430364

Je to hádzanie hrachu na stenu, ale nie, nie je tu vysvetlené prečo nemôže byť "I have not heard"


PatrikMokry

Nikdo to nepřidal ještě


DaliborNovy

"I have not heard you calling." (Nahlášeno) Ale je to divné, už mnoho lidí se na to ptalo, nevěřím, že to nikdo nehlásil. Je tam něco špatně? Díky moc.


LukasBlech

Divné. Stále to mám jako chybné. Přitom ten předpřítomný čas tam musí být zcela v pořádku.


PatrikMokry

Je to prosím hodně mimo "I wasn't hearing you calling? Samozřejmě neuznáno.


DaliborNovy

No, asi takhle:

I wasn't hearing you,I did not hear you

Mrkněte na ty nálezy dole pod grafem. Je to užito opravdu vyjímečně, ale vyloženě chyba to asi není. Navrhuji nahlásit, přispěvatelé rozhodnou. Problém je v tom, že k alternativám nelze přidat poznámku. A je-li něco opravdu "exotické", mohli bychom se to naučit špatně. V tom případě lépe neuznat a do diskuze dát vysvětlení.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.