"Každý o ní mluví dobře."

Překlad:Everybody speaks well of her.

November 13, 2015

18 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Pavel965822

Opet bez odpovedi... dle meho nazoru je mozne misto of použít about.


vojo12765f

Mne to tak uznalo...


Daniel474091

Everybody speak jako oni (they) about her good. Why not? Muze to byt i ony nebo on?


Klarina56

V angličtině jsou slova jako "everybody", "anybody" atd. považována za jednotné číslo, takže tam musí být "speaks".


Milan_Fornusek

Each one speaks well of her. neuznáno, nahlášeno


ladavala

"Each one" se používá ve významu každý z nějaké určité skupiny, "Everyone" znamená každý ve významu úplně všichni.

https://dictionary.cambridge.org/grammar/british-grammar/each-or-every


Jana224526

Napsala jsem..."each speak well about her" Proč mi to neuznalo?


ladavala

EACH a EVERY se používají před počitatelnými podstatnými jmény v jednotném čísle.

http://tgacv.cz/aj/s_aj/ajhtm/ag/ag03m00.htm


domorodkyne

Podle SWOMPT by mělo být well na konci věty? O ní - je predmet


ladavala

Způsobová příslovce vyjadřují, jak probíhá nějaký děj. Ve větě obvykle následují po hlavním slovese či po předmětu.

https://www.ef-czech.cz/pruvodce-anglictinou/anglicka-gramatika/prislovce-zpusobu/


Maty_vyky

"Everybody speaks about her in a good way." proč to neuzná?


ladavala

Tento trochu volný překlad není v databázi.


Lucka579267

Proč ne everyone talks about her well


ladavala

Tato varianta měla být uznána. Příště, prosím, přidejte Printscreen, abychom mohli zjednat nápravu.

Jsou také uznávány i tyto varianty: "[Everyone/Everybody] [speaks/is speaking/has been speaking/talks/is talking/has been talking] [of/about] her [well/nicely]."


Tom138136

Proč ne tells of her? Dekuji


ladavala

Sloveso "tell" znamená říci ve významu sdělit, předat informaci.

https://www.helpforenglish.cz/article/2006031101-pleteme-si-say-tell-speak-talk

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.