"One meter"

Переклад:Один метр

3 роки тому

8 коментарів


Medveduchok

Вибачте, але замість метр стоїть лічильник!

3 роки тому

Nordry
Nordry

Вибачте, але "лічильник" (як пристрій для вимірювання) - це один з варіантів перекладу слова "meter" :) (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/meter)

2 роки тому

Nordry
Nordry

І, перш ніж мінусувати чийсь коментар, іноді варто подивитися до словника. Хоча, звичайно, куди ж там британцям з їхнім "убогим" кембриджським словником знати, які значення можуть мати англійські слова. :)

"meter noun [ C ] (DEVICE)

  • ​a device that measures the amount of something that is used:

The electricity meter is in the basement. You'll need some change for the parking meter. A man came to read the meter (= see how much gas had been used).

  • the device in a taxi that measures the distance or the amount of time spent travelling and shows how much you have to pay:

The cab driver left the meter running while I helped Mum to her front door. (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/meter)

2 роки тому

qwazimorda

Чому не метр?

2 роки тому

DIA0402na

Один метр, а не один лічильник

2 роки тому

Nordry
Nordry

А чому б і не один лічильник? Це теж правильний варіант перекладу слова "meter" і лічильники теж є поняттям зчислюваним :) А то дискримінація лічильників якась виходить :) (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/meter)

2 роки тому

Drliadyk

1 м (чому Ні? )

2 роки тому

stroojovyj

Один метр.

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.