Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The woman answers."

Tłumaczenie:Kobieta odpowiada.

1
2 lata temu

5 komentarzy


ArnoldATr

A czy nie mozna potraktowac answers jako rzeczownik? Wtedy byłoby "odpowiedzi tej kobiety"

0
Odpowiedz11 rok temu

Emwue
Emwue

Nie można, ponieważ język angielski, z kilkoma wyjątkami, nie ma czegoś takiego jak równoważnik zdania czy podmiot domyślny – każde zdanie musi posiadać podmiot i orzeczenie(najlepszym przykładem by to zilustrować jest zdanie 'It rains.' = „Pada.” – 'it' w angielskim zdaniu tutaj, to tak zwany 'dummy pronoun', kompletnie zbędny zaimek, który jest tam tylko po to, żeby spełnić warunek, że każde zdanie posiada podmiot i orzeczenie. ;) ), przez co wiadomo, że 'answers' w zdaniu 'The woman answers' to czasownik.

Dodatkowo, żeby uzyskać znaczenie „odpowiedzi kobiety”(a nie „kobiece odpowiedzi”) musiałbyś użyć dopełniacza saksońskiego – 'the woman's answers'.

12
Odpowiedz21 rok temu

buskes76

ale "the woman answers" to chyba jednak też "{te określone} kobiece odpowiedzi" prawda? Jeśli ewentualnie nie może być jako krótkie wyrażenie to jako część zdania np "The woman answers are stupid" - "{te określone} Kobiece odpowiedzi są głupie" ;)

0
Odpowiedz2 miesiące temu

MichalKozak
MichalKozak

Kobieta odbiera (np. telefon).

0
Odpowiedz5 miesięcy temu

Magge926296

kobieta odpowiada i nie zaliczylo mi dlaczego

0
Odpowiedz4 miesiące temu

Powiązane dyskusje