1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я читаю журнал про транспорт…

"Я читаю журнал про транспорт у Європі."

Переклад:I read a magazine about transportation in Europe.

November 13, 2015

7 коментарів


Sultanidze

Чому перед Transportation нема артикля?


EwgenES

А "into" не можна використовувати тут?


sergey133

почему перед magazine "a" а не "the" ведь речь про конкретный журнал про транспорт а не какой то там журнал????


Nordry

Журналів про транспорт теж може бути безліч, монополії на це немає. Звідки нам знати, що йдеться саме про конкретний журнал? Уточнення галузі, яку висвітлює дане видання, ще не є 100% підставою для вживання означеного артикля.


Dmy_S

Чого не приймає "a journal"?


XQvP8

Постійно путаю "in, of, on, to." Ніби все вживається як "у". Потрібно додати уроки на цю проблему. Дяк.


Dmy_S

Нє, transportation - іменник, справді, незлічуваний, тут не поспориш ) Але чому тоді transportation у твоєму місті обов'язково із the? Дивна ця англійська. Правда, не знаю, на якому з останніх 2 слів робити наголос ;)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати