1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The floor is dirty."

"The floor is dirty."

Çeviri:Zemin kirli.

November 13, 2015

30 Yorum


sinanayhan

KAT kirlidir niye kabul edilmiyor?


tamertamer3

"yer pistir" i kabul etmedi


mertowski

"kat kirli" cümlesi mantıksız bir cümle olmamasına rağmen neden kabul edilmiyor?


zafereren4

dirty'i iğlenerekmi söylüyor


iitenbilen

"Kat kirli" kabul etmesi gerekirdi. Floor kat yaziyor kelime anlaminda


serdaro81

Arkadaşlar karıştırmayın bu ikisi çok benzerler=

Floor=yer,zemin. Place=yer(bölge,alan gibi örn:we are on the same place-aynı yerdeyiz)


ahmetmus2004

'nurettin günsili'nin yorumuna katılıyorum


doukanegez

kirli zemin yazınca kabul etmiyor doğrusu zemin kirli nasıl da mantıklı ama değil mi


Balahal

kirli zemin dediğin zaman kirli sıfattır. zemin kirlidir dediğin zaman cümledeki 'kirli' yüklemdir.

The floor is dirty - zemin kirlidir / The dirty floor - kirli zemin


balaymusta

"Taban kirli" de kabul edilmeli.


mhndsemre

floor ile ground arasında ne gibi bir fark var her ikisi de zemin anlamına gelmiyormu


incikin_

Sözlükteki karşılıkları aynı olabiliyor; ancak genelleme yapacak olursak (her zaman bu ayrım geçerli olmayabiliyor):

the floor döşenmiş/insan yapımı zemin. Evde, ofiste vs.
the ground toprakla temasınız olan zemin, dış mekânda.

Ama dediğim gibi, iki durumun da aksine kullanımlara rastlayabiliyoruz.


Gulsum_Heyder14

Zemin kirli yazdim kabul etdi


serdaro81

Bu arada ben for anladım floor diyomuş


AlexinNotTurkey

Haklisiniz. Telaffuzu iyi degil :) Ben be "for" duydum ve anadilim ingilizce. Bunu degistiremeyiz mallesef ama.


kadir162319

Anadili ingilizce olan biri niçin ingilizce öğrenir?


rustemhasc

Belki turkçe ogreniyordur.


MuzafferAnil

kelime anlamında kat diyip cepta katı kabul etmemekte güzel olmuş :)


HulyaCakka

yer kirli kabul edilmesi gerek yerleri kurularlar cumlesinde floor kullanilmisti.


A.ayan2

Türkcede "pisdir" diye bir yuklem kurulmaz. Pistir olacak.


KurtulmusAli

Hic mi fistikci sahabi duymadin ey duolinga?


Hasanandhasan

yerler kirlide doğrudur kabul etmiyor


alibutik

yer kirlidir niye kabul etmiyor


Muratetink7

Yerler kirli niye kabul edilmiyor bunu düzeltin lütfen


CoolTurk

Yere yat! Get on the floor! Bknz;jennifer lopez,pitbull


FatmaBerbe2

D4TAK4 HERKESI KULÜPE BEKLERIZ


BerkUysal3

"Zemin pistir." cevabım kabul edilmedi, doğru cevaplarda ise "Zemin pisdir." yer alıyor. Türkçedeki ünsüz benzeşmesi nedeniyle pisdir olmaz, oradaki "d" "t"ye dönüşür diye biliyorum. Hata bildirimi yaptım.


EmreAtakan3

Koridor kirli yi kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.