1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He is out of control."

"He is out of control."

Переклад:Він вийшов з-під контролю.

November 14, 2015

23 коментарі


Helga888994

"Він поза контролем" мені здається без русизму і минулого часу


FedorLesni1

Він некерований


LightDiver

Все ж таки теперішній час повинен бути скорше за все


Kaminari_Okami

Не слід з англійської все перекладати буквально. Ми часто вживаємо той чи інший час зовсім інакше, ніж британці, і вкладаємо у часові поняття зовсім інший сенс, ніж вони.


IrinaPanova

Тоді, як перекласти "він виходить з-під контролю" ? Чи не так само? Але ця відповідь вважається неправильною(


Hs982

А безконтрольний, не те саме, що неконтрольований?


KokDod

Чому 'вийшов' а не 'виходить'?


nTIL1

Тому що "він є поза контролем". Значить уже вийшов


RedI2003

Він втратив контроль


Liebe143526

Взагалі то " він втрачає контроль". Вийшов наче б то минулий час, чи не так? А "виходити з-під контролю" як на мене русизм...


Kaminari_Okami

"Він втрачає контроль" - "he loses control". А тут "He (він) is (є) - який - out of control (той, що ВЖЕ знаходиться поза межами контролю, є неконтрольованим). Окрім того, "виходити з-під контролю" - ніякий не русизм. У світлі останніх подій нам усім вже починають ввижатися всілякі "русизми" там, де вони є і навіть там, де їх нема :)


estorski

тут нижче багато слів про русизми. На мій погляд, це все зайве. Ціль тесту - приймати семантично вірні відповіді людини, яка вивчає англійську, а не перевіряти аутентичність української мови у кожного конкретного носія.

Я це до того, що тест має приймати широкий спектр можливих відповідей, у тому числі таких, що стилістично відрізняються від зразкової.


Kaminari_Okami

Тут питання полягає не у проблемі приймати більш широкий спектр відповідей, а у тому, що даним курсом користуються ще й англомовні люди для того, щоб вивчати українську. Чому тоді ми їх навчимо? Та й вгадати всі "семантично" правильні відповіді кожного конкретного "носія" української, для того, щоб внести їх до бази даних відповідей - просто нереально та й, мабуть, позбавлено сенсу. :)

Крім того, це ще один додатковий шанс для українців навчитися розмовляти рідною мовою правильно :)


MaksimProkopyuk

Я думаю слід написати так він вийшов з під контролю це минула дія вийшов


Vasyl-84

Скажіть будь ласка а як перекласти "він виходить з під контролю"????!!! Дякую!


Kaminari_Okami

"he is going out of control"


Maks394055

Він вийшов з ладу чому не вірно?


Ant703740

Я підтримує тезу що українцям варто добре знати свою мову. Я англійську вивчив раніше на рівні спілкування ніж українську... І це сором, бо я народився і живу в Україні. Тож я проходжу обидва курси більш заради української... Для вміння добре перекладати


Dmy_S

Дивно, але чогось у мене зараз не прийняло "він неконтрольований". По-перше, мені здається, що це - найбільш точний відповідник запропонованого англійського речення після дослівного перекладу "він є поза контролем". По-друге, як наслідок, відпадають усі питання про минулий час і вживання дієслова "вийшов", якого в оригіналі й близько нема і яке, до того ж, у відповідь породжує фантазії з "утратив" і т.п. По-третє, точно не пам'ятаю, але начебто, раніше приймало. І раптом - такіє пірожкі (


xddS3

"з-під " мало бути так. Написав без риски. Логіка ппц


Serhiy385787

Він себе не контролює


Svitlana84746

Він втратив контроль - чому неправильно?

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.