1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτό έχει έναν κινητήρα."

"Αυτό έχει έναν κινητήρα."

Μετάφραση:It has a motor.

November 14, 2015

4 σχόλια


DWw6

"Αυτο εχει εναν κινητηρα" = "it has ONE motor". Θα επρεπε να ειναι "αυτο εχει κινητηρα" για να ειναι "a" και οχι "one"


panagiotis_ts

"It has a motor" μπορεί να σημαίνει και "Αυτό έχει κινητήρα" αλλά και "Αυτό έχει έναν κινητήρα". Συμφωνώ πως το "one" χρησιμοποιείται για να δώσει έμφαση, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορεί κανείς να μεταφράζει το "a" άμα θέλει! :-)


Ioanna678593

Πως ξεχωρίζουμε πότε μεταφράζουμε στα Αγγλικά ως "it" και πότε ως "this"


Alexanter

IT has a engine motor γιατί δεν είναι σωστό?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.