"Αυτό έχει έναν κινητήρα."

Μετάφραση:It has a motor.

πριν από 3 χρόνια

4 σχόλια


DWw6

"Αυτο εχει εναν κινητηρα" = "it has ONE motor". Θα επρεπε να ειναι "αυτο εχει κινητηρα" για να ειναι "a" και οχι "one"

πριν από 3 χρόνια

panagiotis_ts
panagiotis_ts

"It has a motor" μπορεί να σημαίνει και "Αυτό έχει κινητήρα" αλλά και "Αυτό έχει έναν κινητήρα". Συμφωνώ πως το "one" χρησιμοποιείται για να δώσει έμφαση, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορεί κανείς να μεταφράζει το "a" άμα θέλει! :-)

πριν από 3 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593

Πως ξεχωρίζουμε πότε μεταφράζουμε στα Αγγλικά ως "it" και πότε ως "this"

πριν από 11 μήνες

Alexanter

IT has a engine motor γιατί δεν είναι σωστό?

πριν από 11 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.