"Αυτό έχει έναν κινητήρα."

Μετάφραση:It has a motor.

November 14, 2015

4 σχόλια


DWw6

"Αυτο εχει εναν κινητηρα" = "it has ONE motor". Θα επρεπε να ειναι "αυτο εχει κινητηρα" για να ειναι "a" και οχι "one"

November 14, 2015

panagiotis_ts

"It has a motor" μπορεί να σημαίνει και "Αυτό έχει κινητήρα" αλλά και "Αυτό έχει έναν κινητήρα". Συμφωνώ πως το "one" χρησιμοποιείται για να δώσει έμφαση, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορεί κανείς να μεταφράζει το "a" άμα θέλει! :-)

November 14, 2015

Ioanna678593

Πως ξεχωρίζουμε πότε μεταφράζουμε στα Αγγλικά ως "it" και πότε ως "this"

January 3, 2018

Alexanter

IT has a engine motor γιατί δεν είναι σωστό?

January 5, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.