"Not everyone has these opportunities."

Μετάφραση:Δεν έχει ο καθένας αυτές τις ευκαιρίες.

November 14, 2015

4 σχόλια


wchargin

"Ο καθένας δεν έχει αυτές τις ευκαιρίες" είναι σωστό;

November 14, 2015

ssurprize

Είναι ασυνήθιστη σύνταξη για αρνητική πρόταση, αλλά όχι λάθος.
Συνηθίζεται να μπαίνει το "δεν" με το ρήμα στην αρχή επειδή δίνεται έμφαση στην άρνηση.

Αλλά ναι, είναι σωστό κι έτσι, και θα το προσθέσω τώρα στο σύστημα! :)

November 17, 2015

uoLL8

Πολύ θα ήθελα να δω ένα απόσπασμα εφημερίδας που να υιοθετεί τη διατύπωση που προτείνει ο φίλος.

Φιλικά Κλεάνθης

February 23, 2019

diakosanes

Ο ''καθένας δεν ''έχει στα ελληνικά την ίδια έννοια με το ''κανένας ''άρα νομίζω είναι σωστή και η μετάφραση... Κανένας δεν έχει την ίδια...

June 18, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.