Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Not everyone has these opportunities."

Μετάφραση:Δεν έχει ο καθένας αυτές τις ευκαιρίες.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


wchargin
wchargin

"Ο καθένας δεν έχει αυτές τις ευκαιρίες" είναι σωστό;

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Είναι ασυνήθιστη σύνταξη για αρνητική πρόταση, αλλά όχι λάθος.
Συνηθίζεται να μπαίνει το "δεν" με το ρήμα στην αρχή επειδή δίνεται έμφαση στην άρνηση.

Αλλά ναι, είναι σωστό κι έτσι, και θα το προσθέσω τώρα στο σύστημα! :)

πριν από 2 χρόνια

diakosanes

Ο ''καθένας δεν ''έχει στα ελληνικά την ίδια έννοια με το ''κανένας ''άρα νομίζω είναι σωστή και η μετάφραση... Κανένας δεν έχει την ίδια...

πριν από 1 χρόνο