"She is a professional writer."

Překlad:Ona je profesionální spisovatelka.

November 14, 2015

26 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


DaveDave7

spisovatel je spatne?Proc?diskriminace zenskeho pohlavi


AlesCZ65

já myslím, že vidíte kolik je chyb na této položce kvůli tvaru a že profese spisovatel se běžně používá i v ženském rodě. Nebuďme "Bruseláci" a uznejme to :o)


Andrej_D303

Ona je spisovatel mi zní naprosto v pohodě, nebo vy říkáte ona je hasička? Myslim že čeština je mnohem volnější než tohle...


Hana414896

Proc je spisovatel spatne?


LucieVanso

Tak když píšu že ona je doktor protože doktorka je blbě, tak teď je to pro změnu naopak..


TomasK.7

uznavat i spisovatel


miko37

Ja tam skór počujem RIDER ako WRITER


White8Zeph

Dont spam please


RostislavP19

Proč nemůže být : Ona je povoláním spisovatelka


Limedka

Protože "professional" není povolání.


GeorgeSeem

A proč nemůže být autor?!!! Writer může psát scénář, nebo píseň, takže autor a ne spisovatelka!


White8Zeph

Přesně. Mě to dalo jako špatně, ale technicky vzato by to mělo být přijato!!!


Jaja665911

Napsa jsem co slyším


Jaja665911

Samozřejmě v překladu


Limedka

Pokud to bylo poslechové cvičení, tak se píše, co se slyší, nepřekládá se to.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.