1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У неї є вода."

"У неї є вода."

Переклад:She has water.

November 14, 2015

17 коментарів


Anna473498

Чому She has water правильно, а не She has A water, так як у варіанті She has A book?


43X

Думаю, тому що йдеться про воду загалом (в незліченній формі). Якщо б малось на увазі, наприклад: "У неї є пляшка води., то було б з артиклем "a"


Ann729385

Так, вода незлічуване слово, тобто не може бути в однині, а артикль "а" використовується лише в однині


maryana.english

могли б хоч пояснити, чому перед книгою артикль треба, а перед водою ні


Nicko10.04.

Ну вище ж пояснив хлопець, бо про воду йдеться як в множині, а книга це однина


8fr81

Чому has а не have


Iryna401358

She has He has It has I have We have They have


Oleksandr897394

Це що прикол, чому виправляє як she has got water?


vlad145513

Чому has а не have


6WtP2

She has got water - попадалось кому-то? А задание: у неё есть вода. Мне выдало что я ошиблась- she has a water.


victor689839

she has got water що за лажа?


4yHV6

Виправило на got water.....


oZgnF

Why " got"water


Iryna401358

Чому got? Такж не розумію, поясніть будь ласка хто знає.


y1jL8

Яка різниця між woter i water?


fLvX18

Water це вода А woter не правильне написання цього слова. Це своєрідна перевірка, бо багато хто робить помилку у цьому слові

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати