"Lütfen bana daha fazla ayrıntı ver."

Çeviri:Please, give me more details.

2 yıl önce

7 Yorum


marmutcu

Please give me more details

2 yıl önce

aisegulhal

Aynen öyle yazdım yine de kabul etmiyor

1 yıl önce

simsizKii3

More'dan sonra ''than'' kullanman lazım.Anlamadığın birşey olursa sorabilirsin

4 ay önce

salihahin5

Much nie kabul edilmedi

2 yıl önce

MuhammedME189733

much cok anlamina gelir daha fazla icin more kullanman gerekiyor

1 yıl önce

mitMutlu4

Benim yazdigimin yanlis kabulunun nedenini bir turlu anlamadim Please you give more detail to me

1 yıl önce

aisegulhal

Dediği gibi yazıyorum kabul etmiyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.