Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ta dziewczynka je chleb."

Tłumaczenie:The girl eats bread.

2 lata temu

6 komentarzy


sdf67

Napisałam this a mówi mi że piszę the

2 lata temu

wiktoria343346

Wszystko super

1 rok temu

Dominika939940

Dlaczego "is eating" jest źle?

11 miesięcy temu

pilnyuczen4

Ponieważ końcówka ing w czasowniku jest w czasie present continus. Tego czasu używa się jeśli robisz coś w tym momencie. W tym zdaniu nie jest napisane że teraz je. myślę że pomogłam

9 miesięcy temu

Anasischan

Nie wiem dlaczego mogło Ci nie zaliczyć. Sama osobiście napisałam: This girl is eating bread. Oczywiście wyszło na zielono i jest to poprawna forma lecz nie jedyna :)

5 miesięcy temu