"Ta dziewczynka je chleb."

Tłumaczenie:The girl eats bread.

3 lata temu

28 komentarzy


sdf67

Napisałam this a mówi mi że piszę the

2 lata temu

zygfryd.ze

Hhttrtyyuiuuuùùuu,iiiiiioìoóoooooooóooop

1 rok temu

wiktoria343346

Wszystko super

1 rok temu

Dominika939940

Dlaczego "is eating" jest źle?

1 rok temu

pilnyuczen4

Ponieważ końcówka ing w czasowniku jest w czasie present continus. Tego czasu używa się jeśli robisz coś w tym momencie. W tym zdaniu nie jest napisane że teraz je. myślę że pomogłam

1 rok temu

buskes76

Tak samo jak nie jest napisane ze teraz nie je zatem obydwa czasy teraźniejsze; Present Simple i Present Continuous można tu zastosować !

1 miesiąc temu

BoenaOsier

Qkn kkk llkka much for The man d r i n k s Little pony gry na miejscu będziemy o chyba że to nie wiem czy to Centre to earth się nie chce mi

4 dni temu

Anasischan

Nie wiem dlaczego mogło Ci nie zaliczyć. Sama osobiście napisałam: This girl is eating bread. Oczywiście wyszło na zielono i jest to poprawna forma lecz nie jedyna :)

8 miesięcy temu

lokibb

Glupie pytanie, ale dlaczego the girl eats bread, zamiast "the girl eats a bread"? Dlaczego nie dodaję przedrostka "a/an"?

2 miesiące temu

lena83810

Ja nigdy niw wiem kidy użyc am

1 tydzień temu

Cottien

Powinno być 'This', a nie ma tej opcji v/

1 rok temu

IrekW

eat nie pasuje dlaczego ma być eats?

1 miesiąc temu

Asia891935

Co za.

3 tygodnie temu

Asia891935

To jest zaproste

3 tygodnie temu

PaweWalcza5

the w tłumaczeniu zdanania jest nieme, this,that.. nie jest nieme. Umownie tlumacząc np. krótkie the men czyli ten czlowiek/mezczyzna a samo men to jakiś m... Jesli nie, to prosze wyprowadzic z bledu.

1 rok temu

sj1109

głupie to

1 rok temu

JzefPetryk

The girl eats bread

1 rok temu

zygfryd.ze

"//:::::::::::: VVV YYYYYY6YYYYUYYYYUHUU

€7_€_6___

1 rok temu

BoenaOsier

Ppýdkùùù

4 dni temu

escapeWroc

"Dżerl"

11 miesięcy temu

BoenaOsier

Łopata Ona ma siedemnaście lat

4 dni temu

Kaness

This girl eats bread

2 lata temu

portoemi2

Dałam dobrze a zaliczyło mi błąd

2 lata temu

immery
immery

Jeżeli jesteś pewna że twoja odpowiedź jest prawidłowa powinnaś to zgłosić. Jeżeli chcesz zapytać na forum dlaczego masz błąd, napisz jaka była twoja odpowiedź, jakie to było ćwiczenie, ewentualinie jakie były inne odpowiedzi.

2 lata temu

Blanka679734

This girl eats bread

2 lata temu

Oldboy19

This girl eats bread

1 rok temu

kacperon81

Izi nie wiem z czym macie problem

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.