Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I want you to open your eyes."

Μετάφραση:Εγώ θέλω ν' ανοίξεις τα μάτια σου.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


Vas1lisTz

Η σύνταξη του want ποια είναι; νομίζω είναι + to with infinitive

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι! "θέλω να" = I want to (infinitive)

Αν εκφράζουμε επιθυμία για κάποιον άλλον: "Εγώ θέλω εσύ να", "Εγώ θέλω αυτός να" παρεμβάλλεται και η προσωπική αντωνυμία στην αιτιατική πτώση.

Θέλω να ανοίξεις τα μάτια σου = Εγώ θέλω εσύ να ανοίξεις τα μάτια σου = I want you to open your eyes.

Θέλω να μου αγοράσει ένα παιχνίδι = Εγώ θέλω αυτή να μου αγοράσει ένα παιχνίδι = I want her to buy me a toy.
Εγώ θέλω η μαμά μου να μου αγοράσει ένα παιχνίδι = I want my mum to buy my a toy.

Θέλω να πάμε στο πάρκο = Εγώ θέλω εμείς να πάμε στο πάρκο = I want us to go to the park.

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/want Αυτο εδω βοηθαει να το καταλαβω;

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι! Η δική μας περίπτωση (θέλω να) είναι στα παραδείγματα:
[+ to infinitive] What do you want to ​eat?
[+ obj + to infinitive ] Do you want me to take you to the ​airport?

Αλλά αυτή η σελίδα καλύπτει και τις άλλες χρήσεις του want, όπως "θέλω κάτι" I want something. Θέλω νερό = I want water.

Ενώ "Θέλω να πιω νερό = I want to drink water.

πριν από 2 χρόνια