1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Are you writing a letter?"

"Are you writing a letter?"

Fordítás:Levelet írsz?

November 14, 2015

6 hozzászólás


fortuna0728

Levelet irsz? ??


Tarnai

Igen, de a magyarosság rovására a folyamatosságot hangsúlyozva: Éppen egy levelet írsz?


ysexdrcft

Én múlt időbe tettem, de ő nem fogadta el, hanem a válasza:levelet írtok? Honnan derül ki, hogy többes szám?ysexdrcft


vasvariistvan

Nem derül ki. A többesszám is jó.


Pola51

A writing-et nem két t-vel kell írni?


Harga

Nem. (lásd: Szótárak)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.