1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You did not tell me."

"You did not tell me."

Çeviri:Siz bana söylemediniz.

November 15, 2015

8 Yorum


Murat478789

Sen benle konuşmazdın neden olmuyor

November 15, 2015

Selcen_Ozturk

konuşmak ve söylemek farklı şeyler. konuşmak: to talk/ to speak

November 15, 2015

fatmaunver88-

Say ve tell arasinda fark var mi

February 5, 2017

BraDilaraG

Say söylemek, tell anlatmak

October 28, 2017

ule498647

Ben hep bana kelimesini unutuyorum

April 12, 2017

yavuz276231

beni anlatmadın olamazmı nereden bilebiliriz bana anlatmadın anlamına geldiğini

July 5, 2017

CetrefilCe

Niye do not kullanmıyoruz?

February 24, 2019

HakanSait

Geçmiş zaman olduğu için.

April 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.