1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You did not tell me."

"You did not tell me."

Çeviri:Siz bana söylemediniz.

November 15, 2015

8 Yorum


Murat478789

Sen benle konuşmazdın neden olmuyor


Selcen_Ozturk

konuşmak ve söylemek farklı şeyler. konuşmak: to talk/ to speak


fatmaunver88-

Say ve tell arasinda fark var mi


BraDilaraG

Say söylemek, tell anlatmak


ule498647

Ben hep bana kelimesini unutuyorum


yavuz276231

beni anlatmadın olamazmı nereden bilebiliriz bana anlatmadın anlamına geldiğini


CetrefilCe

Niye do not kullanmıyoruz?


HakanSait

Geçmiş zaman olduğu için.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.