1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have a motorcycle and a ca…

"I have a motorcycle and a car."

Переклад:У мене є мотоцикл і автомобіль.

November 16, 2015

13 коментарів


N0lex

"У мене є мотоцикл та авто" - не приймає.


DimonKing

2.12.19 прийняло


OksanaP-P

Чому в перекладі один мотоцикл і один автрмобіль?


Natalka_Polyak

Якби їх було по два або взагалі в множині, то ми так і написали б. А тут і так зрозуміло, що їх по один. Дурня якась...


.volodymyr.sab

Чому постійно закреслює прийменник "в" і зазначає, що правильна відповідь "у"?


_sergiy_

Є правило: перед голосними "у", а приголосними - "в".


Droid_Castoff

авто - синонім слова 'автомобіль'. Шо за діла?


Mi3chy

А хіба можна казати в мене два мотоцикл???


Vital153055

У них можна!


ViktorPavz

Чому вибиває один мотоцикл и один автомобіль???


DimonKing

Може тому, що артикль «а» використовують виключно для однини ? Хоча, і так видно, що мотоцикл це не мотоуиклИ...


Vital153055

тут стоїть число - один, до чого тоді тут артикль? one motorcycle - це один мотоцикл, але a motorcycle - це просто мотоцикл, неозначено який... і наскільки я розумію, у них не правильно казати "a one motorcycle"!


Vital153055

Який один, якщо А? Це про мото, без один!

Learn English in just 5 minutes a day. For free.