1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She is my boss."

"She is my boss."

Překlad:Ona je mou šéfovou.

November 16, 2015

22 komentářů


Chillychikass

napsala jsem ona je moje nadřízená, co na to říkáte?


Nemesis_NaR

V praxi téměř zaměnitelné, akorát podle Golden Rule je pro to v angličtině samostatný překlad: "She is my superior"


JoeAnn-CZ

Pardon, ale šéf je naprosto to samé, co nadřízený. Že lze v angličtině pro nadřízeného použít i jiné slovíčko, ještě neznamená, že boss je špatně. https://m.prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=%C5%A0%C3%A9f+


Sejtko

A boss jako vedoucí nemůže být uznáno?


kacenka9

Takovou variantu tam mame


Milan_Fornusek

"Ona je můj šéf." nebo "Ona je moje šéfová." je určitě používanější než "Ona je mou šéfovou."


tatka_
Mod
Plus

Pokud vam Duo neuznalo vetu “Ona je moje šéfová.” , ohlaste to prosim priste tlacitkem “Ohlásit” primo ve cviceni.


VaclavMull1

A ještě by tam nemuselo byt to "ona".


ZdekaSchoo

to tam být nemusí.


KarelCoufal

ona je můj vedoucí nelze?


kacenka9

Take řeknete "ona je můj maminka"??


jedna-deset

Ona je má šéfová, to je snad to samé! Proč mi to nebylo uznáno?


nueby

My to bereme nejmíň dva roky. Takže: https://www.duolingo.com/comment/18932785.


Linda59214

"Je to ma sefova" nejde? Ona je ma sefova mi zni divne, tedy krome pripadu, kdy je kladen duraz prave na to "ona"


Zdeka985336

nejde, je to=it is


jirka918536

Ona je ma sefka by neslo?


tatka_
Mod
Plus

Překlad je správný a měl by být přijat.
https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=šéfka


Dana566700

She is my boos .Napisala som to viac krat.Nevidim chybu.


ZdekaSchoo

napsala jste to špatně, správně boss, ne boos

Learn English in just 5 minutes a day. For free.