Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Její kuchyně je špinavá."

Překlad:Her kitchen is dirty.

0
před 2 roky

4 komentáře


MacyMia

Může být Her kitchen is tidy..?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Nemůže, protože to znamená pravý opak - "Její kuchyn je uklizená/upravená"

0
Odpovědětpřed 2 roky

M.A.T.A.F.A.K

Her a kitchen is dirty. Z jakého důvodu tam nemůže být člen?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Martinaenk

Protože když máš před podstatným jménem (kitchen) přivlastňovací zájmeno (her), člen se už nedává.

0
Odpovědětpřed 2 roky