"Ididnothaveit."

Překlad:Neměl jsem to.

před 3 roky

9 komentářů


LenKash

Přidala bych další správnou variantu "Já to neměl."

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Ta podle Ustavu pro jazyk cesky spravna neni.

před 2 roky

MiloTrgl

Slyším "do".

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Ja take. Cviceni typu "napište co slyšite" jsem vypnul. Diky.

před 3 roky

Jakub72S
Jakub72S

"ja to nemel"... ?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Pro první osobu je pomocné sloveso "být" povinné. Berte to tedy jako zajímavost, že tvar bez "jsem" - "Já to neměl" - není gramaticky správně a proto ho nepřijímáme.

před 2 roky

LeaLei1

Pripojuji se k Lenke

před 1 rokem

Morbos

Já to neměl. je preci take dobre ne? Ne jen "Já jsem to neměl". Navic spravna odpoved je pekna .... "Je jsem neměl." To jako fakkt?????

před 10 měsíci

Zdeka985336

https://mluvtecesky.net/cs/grammar/verbs Část Minulý čas 3. Rodově adekvátní -l formu spojte s příslušným tvarem pomocného slovesa být (viz tabulka). Všimněte si, že 3. osoba sg. a pl. nemá pomocné sloveso. I did not have it=Neměl jsem to nebo Já jsem to neměl.

před 3 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.