Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She will make bread."

Μετάφραση:Αυτή θα φτιάξει ψωμί.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


Vas1lisTz

Θα μπορούσαμε να πούμε και ζυμωσει ψωμί;

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Δεν θα το έλεγα. Μπορεί να φτιάξει ψωμί σε μηχάνημα που ζυμώνει μόνο του :D

πριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Κομπλε τοτε

πριν από 2 χρόνια

Eleftheria780787

Πριν ολοκληρώσω τη φράση, ήμουν στην τελευταία συλλαβή, και το έβγαλε λάθος:::::: γιατί; γιατί;;;;;;

πριν από 2 μήνες