1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My parents produce beer."

"My parents produce beer."

Překlad:Mí rodiče vyrábějí pivo.

November 18, 2015

9 komentářů


PavelNhluk

Myslim ze vari se v cestine pouziva u piva


jgstcd

Vy jste zrejme nikdy nepil americke pivo. :-(


Nemesis_NaR

Ano a to by se do angličtiny přeložilo jako "My parents brew beer"


Martin242364

Myslím, že česky by bylo lépe Moji rodiče produkují pivo než vyrábí.


-hany-

No s rodiči to je divné spojení. Spíš " krávy produkují mléko " Podle mě rodiče pivo rozhodně neprodukují. Dělají nebo vyrábí je mnohem přirozenější.


LadislavBa9

Nechápu proč mi to neuznalo moji rodiče dělají pivo...


Dakraa

protože je tam napsáno "produce" a to neznamená "dělají", to by tam bylo třeba "make". Produce zkrátka neznamená "dělají", to bychom si posouvali významy a nic se nenaučili.


PavelGugla

Zdravim, nejsem si jisty ale u syru je take produce a tam je "delaji" spravne. Takze je to pak desnej hokej kdy lze a kdy nelze pouzit pro cechy scela normalni a prirozene "delaji".

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.