Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The text is now ready for publication."

Переклад:Цей текст зараз готовий до видання.

2 роки тому

5 коментарів


zenhorb
zenhorb

цей текст зараз готовий для публікації

1 рік тому

Roman09l

цей текст тепер готовий для публікації - має теж прийматись

1 рік тому

Kavalerka

А тут хіба не потрібен артикль перед словом "publication"?

2 роки тому

Nordry
Nordry

У даному випадку це слово виступає в ролі дієслова, тому - ні

1 рік тому

Dmy_S
Dmy_S

Пардон, якого ще дієслова? Дієслово в цьому реченні "is".

2 місяці тому