"The text is now ready for publication."

Переклад:Цей текст зараз готовий до видання.

3 роки тому

6 коментарів


zenhorb

цей текст зараз готовий для публікації

2 роки тому

Roman09l

цей текст тепер готовий для публікації - має теж прийматись

2 роки тому

Kavalerka

А тут хіба не потрібен артикль перед словом "publication"?

3 роки тому

Nordry

У даному випадку це слово виступає в ролі дієслова, тому - ні

2 роки тому

Dmy_S

Пардон, якого ще дієслова? Дієслово в цьому реченні "is".

8 місяців тому

RzKG6

Для видання не приймає, лише до видання.

2 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.