1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Are her friends women?"

"Are her friends women?"

Překlad:Jsou jejími přítelkyněmi ženy?

November 18, 2015

13 komentářů


rodinakhem

myslím, že jediný správný český překlad je "její přátelé jsou ženy?". protože se ujišťujeme, zda se její přátelé(oboupohlavní výraz) eliminují pouze na ženy. Věta "jsou jejímí přítelkyněmi ženy" je zoufalá

September 27, 2017

Filomena.Prvni

Živě si představuji, jak se cizinec zeptá své české kamarádky: "Jsou tvé přítelkyně/kamarádky ženy?" Kamarádka bude koukat... Je to překlad nesmyslný, přeci ze slova "přítelKYNĚ" jasně vyplývá, že jde o ženu. Hlavní překlad je zoufalý, jak zde již napsal Rodinakhem.

October 15, 2017

freedomsm

Myslím že varianta " jsou jejími přítelkyněmi ženy" je dívná.Ptáme-li se na přítelkyně, jistě to nebudou muži.

November 18, 2015

Voyta
Mod

S tím my bohužel nic neuděláme, protože originální věty jsou v angličtině a anglická věta "are her friends women?" tímto problémem netrpí, neboť slovo "friends" neurčuje pohlaví.

November 18, 2015

guzi

Souhlasím, že takový překlad zní zvláštně, podle mě dokonce špatně. Když už bych použil 7. pád, pak u "žen", a nikoli u "přítelkyň". Mé návrhy:

1) Jsou její přátelé/přítelkyně ženy? 2) Jsou její přátelé/přítelkyně ženami?

November 19, 2015

kacenka9

vsechny tyto varianty ale prijimame. Tedy ne 'jsou jeji pratele, pouze 'Jsou jeji pritelkyne, ... ' ale jinak jsou vsechny uznavany

November 21, 2015

guzi

Pokud tě správně chápu, "Jsou její přátelé..." není uznáváno, což právě vidím jako problém.

December 15, 2015

kacenka9

Mohly by to byt divky. Nebo babicky. ....

November 18, 2015

freedomsm

ano, ale i ony jsou zeny.

November 21, 2015

rodinakhem

slovo "friends" neurčuje pohlaví a slovo přátelé také ne.Nebo myslíte, že když přijdou mí přátelé na večeři, tak se dostaví parta chlapů?

September 27, 2017

Filomena.Prvni

They are not. They are E. T.

November 23, 2017

Pemek182236

nevzalo mi to: ona má přítelkyně

December 15, 2018

JanUnger1

To asi chce cit pro překládaný text můžeme to také přeložit
Jste přátelé její ženy

February 26, 2017

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.