1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Нам потрібна щонайменше годи…

"Нам потрібна щонайменше година."

Переклад:We need at least an hour.

November 19, 2015

9 коментарів


andruzko

чому артикль 'an', а не 'a'


Nordry

В англійській мові перед словами, які починаються на букву "h", що не вимовляється, завжди йде артикль "an", адже сприймається ніби таке слово починається з голосної.


greg.mort

З "hour" завжди вживається артикль "an", якщо він там потрібен


Denys190538

чому це неправильно: "we need at least one hour"?


Sveta337058

Чудове запитання! Я гадаю що це однаково. Хто ще як думає?


Vladdddddddddd

От навіщо писати букву яка не читається???


Fb8U1

А у Вашому Vladddddddd он скільки букв не читаються☺!


ValentynaP12

An hour, проте а year - англійська зводить мою логіку з розуму)))


Fb8U1

Треба звертати увагу на перший Звук слова, а не на Літеру. Тоді все логічно. Адже в англійській деякі звуки не читаються, а голосна Y у слові Year читається Й, яка не є голосною.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати