Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Нам потрібна щонайменше година."

Переклад:We need at least an hour.

0
2 роки тому

5 коментарів


andruzko

чому артикль 'an', а не 'a'

2
Відповісти2 роки тому

Nordry
Nordry

В англійській мові перед словами, які починаються на букву "h", що не вимовляється, завжди йде артикль "an", адже сприймається ніби таке слово починається з голосної.

4
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

З "hour" завжди вживається артикль "an", якщо він там потрібен

1
Відповісти12 роки тому

Denys190538

чому це неправильно: "we need at least one hour"?

0
Відповісти9 місяців тому

ValentynaP12

An hour, проте а year - англійська зводить мою логіку з розуму)))

0
Відповісти5 місяців тому