1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He did not even say one word…

"He did not even say one word."

Překlad:Neřekl ani slovo.

November 19, 2015

19 komentářů


rirava

Nechybí tam slovo "dokonce"? Tzn. "Dokonce neřekl ani slovo."


kacenka9

Prijimame I 'nerekl dokonce ani slovo', ale ta veta bez 'dokonce' by se do AJ prelozila stejne. To 'ANI' uz staci.


Pavel221503

neřekl ani JEDNO slovo . . .


Nemesis_NaR

Popravdě s vámi souhlasím. A to nejen, že by to mělo být uznáno, ale aji by to mělo být jako hlavní český překlad. Když už tu to Golden rule máme...


gaston68cz

Nefunguje tady "one" spíš jako neurčitý člen než jako číslovka?


Nemesis_NaR

Jak já to chápu, tak to spíš celé funguje jako fráze/idiom, ale rozšířenější formulace tohoto idiomu je "don't say a word". V "don't say one word" asi není nutné to "one" přeložit, ale uznané to určitě být musí. Nevím no, "Neřekl ani jedno slovo", zní to natolik přirozeně, aby to bylo v hlavním překladu?


gaston68cz

Řekl bych že nejobvyklejší jsou v češtině fráze "Neřekl ani slovo" nebo lehce zdůrazněné "Neřekl jediné slovo". Když je zkombinuju na "Neřekl ani jedno/jediné slovo" tak už to cítím jako znatelně zdůrazněné. Co z toho odpovídá které anglické frázi nechám na povolanějších.


tpnka408891

Obcas mi to u vet prekladu z Aj do Cj, vcetne tehle, pise hlasku "Venujte pozornost akcentu" a podtrhne nejake ceske slovo, i kdyz ho mam dobre. To tak ma byt? Ucim se na tom anglictinu, ne cestinu :)

Mam Android aplikaci. Vim, ze jste tu mnohokrat psali, ze ji nedoporucujete pouzivat, ale me funguje dobre, naopak mi v mobilu moc nefunguje Duolingo pres prohlizec.


Klarina56

A píšeš háčky a čárky? Protože v tomto komentáři evidentně ne a to je pravděpodobně ono. ;)


gaston68cz

Proc je "even" pred "say" - a mohlo by byt i "He did not say even one word"?


jgstcd

Zni lekce staromodni, ale ne natolik aby se povazovalo za nespravne. Pridam to.


JitkaPapie

Neřekl ani slovo, jiný možný překlad - neřekl ani slovo. Tak tomu fakt nerozumím.


mumiert

Zřejmě, protože to začíná malým písmenem, ta věta původně zněla "On neřekl ani slovo" a počítač vyhodil to "On".


alexander.pesak

jak by se řeklo: on dokonce neřekl ani jediné slovo?


Roman665194

Proč nejde - Dokonce neřekl ani slovo?


jaholek1

Moje odpověď: Neřekl ani slovo. Jiná správná odpověď: Neřekl ani slovo. Moje špatná odpověď? Dokonce neřekl ani slovo. Ptám se tedy: Jak vy se přeložila česká věta "Dokonce neřekl ani slovo" do angličtiny??


s9ifx

Nakonec neřekl ani slovo- být nemůže??


Radek968725

Nemůže být : Neřekl dokonce žádné slovo? Děkuji

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.